tiistai 23. heinäkuuta 2013

Hiljaiselo on joskus hyvä elo

1½ viikkoa eikä yhden yhtäkään treeniä. Ei tottista, ei hakua, ei jälkeä. Olen ollut kipeä (ts. tulossa kipeäksi) ja ollaan koiran kanssa lähinnä heitelty palloa ja käyty lenkillä. Eilen tehtiin pitkästä aikaa kunnon reilu 10km lenkki - oli jotenkin tosi vapauttavaa päästä itsekin liikkumaan vaikka tänään siitä maksan.. niiskniisk.

Mitään erikoisempaa ei olla tosiaan tehty, peruselämää ja viime viikonloppu en jaksanut edes naamaa näyttää ulkona. Vähän kävi koiraa sääliksi mutta kun ei jaksa niin ei pysty.

Sen verran olen sentään saanut aikaseksi, että varasin koiralle hieronnan. Ikävä vaan, että fyssarilla on niin kiirettä, että ensimmäinen vapaa aika oli vasta elokuun loppupuolelle. Ja maksoin / ilmoitin itseni ja koiran kahdelle loppusyksyn leirille JA ilmoitin koiran ainakin kuuteen näyttelyyn... Ai miten niin tylsää kipeenä? :) No tulipahan ilmottua ja maksettua voittaja kaikille päiville eikä tarvitse miettiä myöhemmin mistä sitä rahaa pitäisi siihen tahkoa.

Tulevana viikonloppuna tulee sitten hieman koiraseuraa Jumille. Saadaan pikkupentu kylään viikonlopuksi... Mulla on ihan jäätävä pentukuume tällä hetkellä ja todellakin toivon, että viikonloppu pennun kanssa rokottaa tätä kuumetta sen verran ettei tee yhtään mieli pentua enää... Kaiken huippu on, että löysin yhden pennun jonka pärstä vaan puhuttelee. Sen vanhemmat on ihan järkyttäviä (luonne ei ulkonäkö) ja mä en ollenkaan ole varma, että haluanko sellaisista vanhemmista pennun. Mutkun se on niiiiiin söpö!

Autokin pitäisi katsastaa ja yritän siirtää sitä niin paljon kun mahdollista koska en ole yhtään varma, että se menee läpi. Jos ei mene läpi niin tulee itku seuraavan kerran kun pitäisi päästä treeneihin ja kaikki treenikaverit asuu ihan eri paikassa. Bussillahan mä en kulje - ainakaan treeneihin. Pitää nyt vaan reipastua ja viedä se mun mini-ruohonleikkuri katsastukseen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti