tiistai 19. maaliskuuta 2013

Katsoa saa...

Sisäinen ostohirviö iski jälleen kun eksyin Etsyyn. Siis niin tajuttoman hauskoja juttuja taas koirille. Minähän olen ostokiellossa ollut vuoden alusta, että mitään turhia juttuja ei saisi ostaa koska minulla ainakin palaa ihan turhan paljon rahaa ns. "heräteostoksiin". Ei ole ihan kielto pitänyt mutta melko hyvin olen saanut pidettyä itseni aisoissa kun olen nätisti vaan katellut, että mitä kaikkea ostan kun kielto loppuu...

1. Nimilaatat.
Oikeasti olen jo hiukan kyllästynyt Suomen tarjontaan tähän nimilaatta-asiaan. Jokaisella koiralla (ja kissalla) pitäisi olla laatta jossa vähintään puh.nro josta tavoittaa eläimen omistajan. Harmi vaan, että Suomen markkinoilla on rumia laattoja jotka ovat toistensa kopioita eikä edes kestä niin hyvin. Itse ostan mielummin kauniin (korumaisen) laatan vaikka joka vuosi jos se tarkoittaa, ettei samanlaisia tule ihan heti vastaan... Tässä muutama Etsystä pomittu esimerkki (klikkaamalla kuvaa pääset tuotteen sivulle).

 

  
 
 
2. Ruokakupit
Esteetikkona silmääni hivelee Trendy Petsien ruokakupit. Itselläni on niin hölmö asunto ettei keittiön läheisyydessä ole kuin yksi kohta johon kupit mahtuu ja siihenkin sitten menee ainoastaan sellainen hölmö rautahäkkyrä joka ei todellakaan ole silmiä hivelevä. Mikäli olisi tilaa tällainen muuttaisi ehdottomasti meille.
 
 
 
3. Naulakko

Mietin, että tää kolmas kohta olisi ollut pannat mutta pannoista on niin paljon juttuja jo ympäri internettiä, että jokainen varmasti osaa käyttää googlea sen verran, että löytää mieleisensä pannan. Sen sijasta olen etsinyt panta-naulakkoa kaikille ihanille pannoille mitä on vuosien varrella kertynyt. Koska minussa asuu myös pieni amstaffi-fani (ja sitä kautta amerikka-tähti-teema jutut ovat lähellä sydäntä) tää naulakko ehkä joutuu muuttaa meille. Käsityönä puusta tehty.
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti