maanantai 21. lokakuuta 2013

(perä)Seinäjoki

Perjantaina siinä keskipäivän jälkeen lähdin ajamaan kohti Tamperetta. Tarkoitus oli jättää auto Pirkanhoville ja Brio sijoittajansa luokse ja  näin myös tehtiin. Eli koirat kusetettiin ja pakattiin eri autoihin; Brio lähti "mummolaan" viettämään viikonloppua ja minä ja Jumi Seinjojelle.
Meidän mökki oli kyllä ihan äärettömän ihana. Vaikka meitä olikin 12 henkeä (2 lasta) mahduttiin tosi hyvin koko porukka ja koirat oli nätisti rivissä. Perjantai-ilta meni hyvän ruuan ja seuran muodossa. Lauantai-aamuna lähdettiin näyttelyihin ja käytiin Jumin kanssa ravaamassa näyttelykehässä PU3-sijan verran. Tapoi Ranta on kerran arvostellut Jumin aiemmin ja silloin EH:n verran (ensimmäinen junnu-näyttely) joten ihan tyytyväinen olin sijoitukseen.

Lauantain iltapäivä meni kuin siivillä hyvässä seurassa ja ihanassa maastossa. Koirat pääsi temmeltää vapaana eikä lähistöllä ollut ketään. Mä tykkäsin niin meidän mökistä! Sunnuntaina oli sitten siivous ja kotimatka. Joskus puolenkolmen aikoihin olin Pirkanhovilla ja siitä jatkoin matkaa Urjalan lähistölle (oli muuten rentouttavaa ajaa kesäkumeilla täysin lumisilla/jäisillä teillä) hakemaan Brio kotiin. Siitä kotiapäin ja kotona olin joskus kuuden aikoihin.

Ihana viikonloppu (vaikkei niin rentouttava) ja mukavia ihmisiä sekä koiria :) Tällaisia lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti