tiistai 21. helmikuuta 2012

Luntaluntalunta

Kohta ei kyllä nuppi enää kestä tuota lumentuloa. Koira viihtyisi ulkona varmaan ikuisuuden, minä en. Eteenkin nyt kun sitä lunta on jokapuolella eikä lenkkipolkuja ole juurikan (kun ne on kaikki latuja!?!) niin ärsyttää lähteä lenkille. Oon kiertänyt samoja paikkoja jo viimeiset pari kuukautta.

Nyt olenkin päätynyt siihen ettei me enää lenkkeillä. Ainakaan ennenkuin tuo lumi on edes osittain jossain muualla kasassa. Olen käynyt Jumin kanssa läheisellä montulla heittämässä palloa ja leluja. Se on osoittautunut äärimmäisen hyväksi liikunnaksi sillä lunta on kyseisellä montulla minua ainakin yli polven. Liikunta on hyväksi Jumin lihaksille ja pääkopalle ja lisäksi sen mielestä äärimmäisen hauskaa. Mä taas vähän kärsin tästä koska se tarkoittaa sitä, että itse en saa liikuntaa yhtään (yritän kyllä parhaani mukaan tarpoa siellä hangessa, että pulssi edes vähän nousis). Joten tervetuloa kilot!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti