keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Koirani Arkisaaste 2/5


"Aamulla mä jäin tosi letkeenä sänkyyn mutta työpäivä on työpäivä. Niinpä minä ja mun assari kovalla tsempillä noudettiin yläilmoista kilo sokeria ja levitettiin se koko keittiöön ja kaadettiin vesikuppi siinä samalla kun käytettiin sitä ponnistuslautana kiipeämiseen. Hallitus kun tuli kotiin ei ollut kovin iloinen mutta otti se meidät mukaan jäljelle jossa mä olin tosi hyvä - menin ihan sika lujaa ja nostelin pellolle unohtuneita keppejä. Toi assari oli vähemmän hyvä, se meni ihan sairaan hitaasti mutta sillä oli kuulema ruokaa koko jäljen mitan. Olen sairaan kateellinen siitä! Nyt mä oon tosi väsynyt kun oon kattelu täs sohvalta kun toi hallitus siivoaa meidän jälkiä. Pitääkin ruveta suunnittelemaan huomisen työpäivää..."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti